Продавець інтернет-магазин "Optobaza" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1026 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 900-25-01
+380 (98) 470-71-38
Кошик
Запчастини від Оптобази

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДана компанія займає 1 місце на ринку експрес - доставки, надає послуги швидкої, зручної і надійної доставки посилок і вантажів у будь-яку точку України. Доставка товару здійснюється протягом 1-3 днів.
  • Магазини Rozetka
  • Укрпошта
  • Meest ПОШТА

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Оплата на карту ПриватБанка ФОППередплата 100% за замовлення, реквізити для оплати надходять повідомленням на Ваш мобільний телефон. Переказ грошей на карту можна здійснити через: касу відділення ПриватБанку, термінали, Приват24.
  • Оплата за безготівковим розрахунком з ПДВ (для організацій)

Гарантія:

Під час отримання продукції завжди перевіряйте комплектацію. Перевіряйте сам товар на складі перевізника в момент отримання: перевірте цілісність паковання, чи немає слідів від падіння, вм'ятин, потертостей.
У разі виявлення браку обов'язково зв'язково зв'язатися з відповідним менеджером магазину за телефонами, зазначеними на сайті.

Повернення та обмін товарів, придбаних в інтернет-магазині Optobaza.com.ua здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець може повернути куплений товар упродовж 14 днів від дня купівлі.

Повернення або обмін відбувається, якщо:
- збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару;
- збережені всі аксесуари, компоненти та комплектуючі;

Повернення товару не допускається з послугою "накладена плата" або "післяоплата". Повернення оплати або обміну товару відбувається за узгодженням сторін упродовж 3 робочих днів після доставки нам.

Доставка товару здійснюється зазначеними службами перевезень по території України в найкоротші терміни. Ми наполегливо рекомендуємо перевіряти товар на відділеннях, з однієї простої причини, ми не несемо відповідальність за пошкодження товару під час транспортування. Якщо Ви вчасно не визначили пошкодження і не пред'явили їх менеджерам Вашого відділення, то повернути товар або отримати відшкодування, компенсацію Ви на жаль не зможете.

Доставка "Новою Поштою"

В основному наші клієнти із західних та центральних областей України отримують свої замовлення протягом доби, клієнти південно-східних, північних областей протягом 2-3 днів. Вартість доставки залежить від ваги і об'єму вантажу. Забрати замовлення Ви можете у найближчому відділенні "Нової Пошти" у вашому місті протягом 5 - ти днів, з моменту доставки його на склад.

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner